אלטלף

משרד עורכי דין ונוטריון

אודות

ה"אני מאמין‮" ‬של המשרד הוא במתן מענה לבעיות משפטיות‮, ‬פיתרון סכסוכים ויישובם מתוך ראיית טובתו של הלקוח בדרכי שלום‮, ‬ולא בליבוי מחלוקות‮, ‬בהתבסס על ערכים אתיים ושמירתם‮.

‬משרדנו הינו משרד בוטיק המאמין במתן שירות אישי וישיר על ידי אנשי מקצוע מנוסים‮.

מלאו את הפרטים

ונדאג לחזור אליכם בהקדם

השירותים שלנו

ייצוג בבית המשפט

הופעה וייצוג בבית המשפט הינו תחום עצמאי ונפרד בתחומי המשפט‮. ‬משרדנו מייצג את לקוחותיו בכל אחד מתחומי ההתמחות שלנו‮, ‬בבתי המשפט השונים‮, ‬בבתי הדין הרבניים‮, ‬בלשכות ההוצל"פ ובפורומים משפטיים אחרים‮.
ייצוגם של הלקוחות מתחיל בשלב הגשת התביעה או כתב ההגנה והוא כולל את כל ההליכים המשפטיים הנדרשים בבתי המשפט השונים.

עיקר התמחות של משרדנו הינה בייצוג בבתי המשפט השונים בתחום האזרחי‮. ‬עם זאת לא אחת‮, ‬ובעיקר בעניינים משפטיים הקשורים לתחומי ההתמחות‮ ‬של משרדנו אנו מייצגים גם בהליכים פליליים‮. ‬לדוגמא תיקים פליליים הקשורים לסכסוכי משפחה‮, ‬תקיפה ואלימות במשפחה‮, ‬אירועים הקשורים לתאונות עבודה בתחום הבניה וכדומה‮.
גירושים

דיני המעמד האישי

במסגרת דיני המעמד האישי נכללים עניינים משפטיים המלווים את האדם עוד לפני היולדו ועד לאחר מותו‮.
תחום האפוטרופסות‮, ‬מתייחס גם לילדים קטנים ולעיתים אף בשאלות מורכבות ומסובכות של עוברים‮, ‬וכן לגבי אנשים החולים במחלות קשות אשר בגללן הם לא מסוגלים לקבל החלטות בכוחות עצמם‮.

ענף מרכזי בתחום המעמד האישי עוסק בעניני נישואין וגירושין‮, ‬הסכמי ממון בטרם נישואין‮, ‬הסכמי גירושין וייצוג בהליכים משפטיים בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני‮.
כמו כן נכללים בתחום זה‮ ‬עניני ירושה ועזבונות הכוללים עריכת צוואות וניסוחן‮, ‬הגשת בקשות לקיום צוואות או למתן צווי ירושה‮, ‬התנגדויות בהליכים כאלה וניהול עזבונות‮.‬

מקרקעין ונדל"ן

תחום דיני המקרקעין נוגע כמעט לכל אחד ואחד מאיתנו‮. ‬בתחום זה נכללים כל העניינים המשפטיים הכרוכים בעסקאות רכישה או השכרה של קרקעות‮,‬‮ ‬דירות‮, ‬משרדים‮, ‬חנויות וכדומה‮. ‬כמו כן נכללים בתחום זה חוזים להזמנת שירותי בניה עם קבלנים ובעלי מקצוע שונים בתחום הבניה והשיפוצים‮. עוד נכללים בתחום זה כל ההליכים הקשורים ברכישת קרקעות על ידי קבלנים‮, ‬חוזי קומבינציה‮, ‬הליכי פרצלציה ורישום בתים משותפים‮.

לחלק מהעסקאות האלה יש היבטי מס שונים כמו מס רכישה‮, ‬מס שבח‮, ‬מס מכירה‮, ‬היטלי השבחה‮, ‬תשלומים שונים למינהל מקרקעי ישראל‮, ‬ארנונה וכדומה‮.
בתחום המקרקעין נכללים גם עניינים משפטיים הקשורים לעסקאות בין מתווכים ללקוחותיהם‮, ‬תביעות ליקויי בניה‮, ‬מקרקעין המצויים בתחומי המושבים כמו נחלות חקלאיות‮, ‬עסקאות של פינוי בינוי וכדומה‮.

גישור

הליכי הגישור הינם הליכים שמטרתם לצמצם את המחלוקות בין הצדדים ולהביא אותם לכלל הסכמה והבנה כיצד לסיים את המחלוקת ביניהם מתוך בחירה שלהם ומבלי שיהא צורך לתת פסק דין שיפוטי בעניין. הליכים אלה, משאירים את השליטה בהליך בידי הצדדים, ובמסגרתם נבחנות אפשרויות שונות לפתרון, תוך ניהול משא ומתן ביניהם בסיועו של מגשר.

כל מחלוקת שניתן ליישב אותה בדרכי שלום ובהסכמה, עדיפה על כל תוצאה משפטית אחרת. יתירה מזו, ניתן לאמר שכל פתרון שניתן להשיג בדרכי שלום עדיף וטוב יותר מכל תוצאה אחרת המתקבלת במסגרת פסק דין הניתן על ידי בית המשפט, לאחר דיון משפטי ארוך ומייגע.

המלצות

Share by: